אקזקטיב מיתוג אישי לאולמות אירועים

במידה מסוימת, להרים אירוע, להפיק חתונה, לערוך בר מצווה, זה כמו להפיק חלום. משום כך, חייבים להשקיע במיתוג של אולמות אירועים בצורה מוקפדת ונאותה. מחברת אקסקטיב מרקטינג מסבירים אילו דגשים הופכים מיתוג אישי לאולמות אירועים למוצלח באופן מיוחד. 

מיהם הלקוחות של אולם האירועים שלכם 

מיתוג אישי עבור אולמות אירועים צריך לבנות זהות מיוחדת, שמתאימה למה שאתם רוצים לייצג. אבל אי אפשר להפריד בין התדמית הראויה בעיניכם לבין הלקוחות של אולם האירועים שלכם. תחילה, חשוב שבעצם תגדירו לאילו מן לקוחות אתם רוצים לפנות. אם האולם נועד לאירועים אקסקלוסיביים, עבור לקוחות נבחרים מהאלפיון העליון, המיתוג האישי ישדר את היוקרה והערכים המקובלים עבור לקוחות כאלה. אם האולם רוצה לפנות ללקוחות מהתחום העסקי, לעריכת אירועים עסקיים, המיתוג האישי יצטרך להתנסח בשפה העסקית. 

איזה ערך מוסף האולם שלכם מביא 

מומחי אקסקטיב מרקטינג למיתוג מדגישים שבמידה רבה, מיתוג אישי הוא סיפור אישי. זהו הסיפור שלכם, של האולם שלכם ושל מה שהוא מביא איתו. זה כמובן לא הסיפור של המבנה עצמו בלבד. זה הסיפור של בעלי האולם, מנהלי האירועים, הזווית האישית המיוחדת שבה הם רואים את עצמם, בשירות שהם מספקים. המיתוג ישאף להדגיש עבור הלקוחות את הגשמת החלום, אירוע מושלם ומיוחד. אבל ברקע, נמצא הערך המיוחד שאתם מביאים. אם מנהל האירועים למשל יודע ליצור קשר מיוחד עם הלקוחות, אפשר להדגיש את זה. אם מדובר באולם שיודע להפיק אירועים קטנים אך גם אירועים המוניים, אפשר לתפור מיתוג אישי שמספר על הוורסטיליות הזאת. 

מיתוג אישי יצירתי וערוצי פרסום 

הנבחרת של אקסקטיב צברה הרבה ניסיון במיתוג עסקים מתחום האירועים. טיפ חשוב בנושא מיתוג אישי של אולמות אירועים לוקח אותנו לערוצים שבהם רוצים לפרסם את המיתוג. להגיע למיתוג ראוי ומודגש זו השקעה שמאפשרת צמיחה, אך בלי להבין את המדיות השונות, אין למיתוג חיים בפני עצמו. חלק מהמיתוג עשוי להתגבש בצורה של לוגו אישי מרהיב לאולם שלכם, בחירת צבעים שמשדרים איכות, יופי או יוקרה (או שילוב בין כל אלה). נהוג גם לפתח סלוגן משמעותי ואחר כך – לבצע כוונון נוסף לטובת ערוצי המסר. 

בחברת אקסקטיב מסבירים שמיתוג בערוצים דיגיטליים, ברשתות חברתיות, באתרי אינטרנט ובערוצים נוספים צריך להיות מובן, מיוחד וקליט. לגולשים אין סבלנות לנסות לפענח מסרים מורכבים. לאחר בניית תוכניות אסטרטגית, אחרי שמאפיינים היטב את אולם האירועים והחזון שלו, מחפשים את הפתרונות היצירתיים. יצירתיות חשובה מפני שחייבים לתפוס את העין. מיתוג יצירתי של אולמות אירועים יצליח ליצור רצף של לידים ולקוחות שפונים ומזמינים אירועים. ואם השקעתם בעבר במיתוג אבל כיום הוא מתברר כפחות מתאים, אל דאגה. אפשר לבצע שיפור שקוראים לו – מיתוג מחדש. התאמת המסר והאווירה, בצורה אישית וטובה יותר לעת הזאת.

?