השכרת ציוד לאירועים

מתכננים חתונה במקום לא שיגרתי? בחוף ים, בחצר וילה גדולה, במדשאות קיבוץ, במצודה נטושה ועוד שלל רעיונות מקוריים וחלומות של זוגות מתחתנים- אתם צריכים לחשוב על כל הפרטים מהגדולים ביותר ועד הקטנים ביותר. כל מה שנראה לכם מובן מאליו באולמות וגני אירועים כחלק אינטגראלי מהאירוע, אינו מובן מאליו כשמפיקים אירוע לבד. בשלב הראשון מצאו לכם חברה המעניקה שירות השכרת ציוד לאירועים, שתספק לכם את כל הציוד הבסיסי ביותר לאירוע שלכם.

איך זה עובד?

החברה שתספק לכם ציוד תדריך ותייעץ לכם לגבי כל הציוד הדרוש לכם לקיום האירוע. הציוד הראשון והבסיסי ביותר הוא כסאות ושולחנות, את הכמות תבחרו לפי מספר האורחים שלכם וגם את סוג השולחנות והכסאות תבחרו בהתאם לאופי האירוע, לרוב, השולחנות שאותם משכירים לחתונה יהיו עגולים ממש כמו באולם או בגן אירועים, במידה ויש גם בופה כדאי לשכור גם מספר שולחנות מאורכים.

מאווררים – גם הם ניתנים להשכרה ונדרשים באירועים המתקיימים בעונה החמה ואפילו באביב, כדי לשמור על מקום צונן ומאוורר.

מקררים ומקפיאים – סביר להניח שתדאגו לחברת קייטרינג שתדאג למזון לאורחים שלכם, במידה וחברת הקייטרינג מספקת גם מקררים – מה טוב, במידה ולא, תצטרכו להשכיר את המקררים בעצמכם.

פטריות חימום – משכירים בעונת החורף כשממש קר וכאשר מקיימים אירוע במקום בטבע. תפקידן לחמם את החלל.

אוהלים – לאלו שמעוניינים לקיים חופה תחת כיפת השמיים ואת המנות להגיש במקום סגור, ניתן להשכיר אוהל גדול לפי מספר האנשים ושם להכין את המקום לסעודה.

כלים – את השולחנות יש לכסות במפות, מפיות, כלי אוכל וסכו”ם שגם אותן ניתן להשכיר.

מה חשוב לדעת לפני שמשכירים ציוד לאירוע?

לפני שאתם בוחרים לכם חברת השכרת ציוד לאירועים שתלווה אתכם ותעניק לכם את כל הציוד לאירוע שלכם, יש לבדוק שהציוד שהחברה מספקת עומד בתו התקן. לרבות השולחנות, הכסאות, אוהלים, מקררים, פטריות החימום והמאווררים. זאת על מנת שתהיו בטוחים שהציוד בטוח ותיקני על מנת לחסוך מכם סיכונים אפשריים כמו התחשמלות, קריסה של שולחן כבד עליו מזון רותח ועוד תרחישי אימה שאף זוג לא היה מעוניין בחתונה שלו.

?